dilluns, 24 de novembre de 2014

El poder de Risto Mejide

Cita completa:
Títol: El poder de Risto Mejide
Autor/a: Luis Gómez
Periòdic, data: El País, 2 de novembre de 2014
Secció: "Gente"

Resum:
Risto Mejide, personatge que triomfa en el món de la comunicació i la publicitat, presenta el seu nou i tercer llibre Urbrands. Propietari d'una agència de publicitat fins a una productora de televisió, passant per una acceleradora de "start ups". Risto ja és una marca, i Ristópolis és un petit imperi.

El llibre és una recomanació al lector: "Crea't una marca personal abans que algú la creï per tu".
Urbrands mostra al lector com convertir-se en una marca, i Risto ha creat la seva pròpia marca, convertint-se en una.
El llibre té la intenció de situar al lector al mig del que està passant i ofereix consells, i Risto mostra que el que està passant és que hi ha una revolució i no és digital, segons ell, és un anacronisme dir que és digital.

Opinió personal:
Vaig escollir aquest article que parlava sobre la publicació del tercer llibre de Risto Mejide, perquè em va cridar l'atenció, ja que és un personatge actual molt rellevant i destacat en l'actualitat, sobretot en el món de la comunicació i la publicitat. Recentment ha començat el seu propi programa televisiu, "Viajando con Chester", on cada setmana entrevista a algun personatge en un "Chester"(tipus de sofà).

L'enfocament que li ha donat al seu llibre sobre com crear la teva pròpia marca, trobo que està molt bé, i personalment m'agrada molt i veig molt encertada la idea que transmet: "Crea la teva pròpia marca abans de que els altres la creïn per a tu". En aquesta frase, quan diu "el altres" ens podriem referir a la societat actual. Contínuament fem i pensem el que els altres veuen que està bé o el que és acceptat per la societat, però si vols destacar en la societat actual, cadascú hauria de ser ell mateix i no deixar que la societat o l'exterior el canvi.

1 comentari: